Činnost členů PK ORP po ukončení povodňové situace

<< Klikněte pro zobrazení obsahu >>

[Úvodní stránka]  Organizační část > Zahájení činnosti PK ORP >

Činnost členů PK ORP po ukončení povodňové situace

předseda komise:

pověřuje tajemníka PK ORP vypracováním zprávy o průběhu povodně,

předkládá zprávu o průběhu povodně příslušným orgánům,

pověřuje podpisem správnost údajů v povodňové knize,

zajišťuje v součinnosti se zástupci obcí koncepci náhradního ubytování osob postižených povodní,

místopředseda komise (tajemník MěÚ):

připravuje informaci pro občany o ukončení povodňové situace a o možnostech řešení povodňové agendy (půjčování vysoušečů, administrativní problematika péče o povodní postižené občany, potvrzení, půjčky atd.),

připravuje zprávu pro média.

stanovuje činnost MěÚ Šumperk při řešení povodňové problematiky 
a pomoci povodní postiženým občanům,

pověřuje vedoucího stavebního odboru řešením problematiky statického posouzení staveb, specializované agendy a vydávání demoličních rozhodnutí

tajemník komise:

zpracovává zprávu o průběhu povodně a předkládá ji předsedovi komise, zpráva musí obsahovat rozbor příčin povodně, průběh, odhad škod, systém a časový harmonogram opatření řešících následky povodně aj.,

provádí zápis z jednání PK ORP a předkládá jej předsedovi PK ORP k podpisu.

zajišťuje provedení povodňových prohlídek, sestavuje zápis a předkládá jej předsedovi PK ORP.

zástupce odboru životního prostředí:

koordinuje likvidaci odpadů,

koordinuje likvidaci uhynulých zvířat,

spolupracuje se subjekty a orgány státní správy při řešení nápravných opatření na úseku životního prostředí.

zástupce odboru školství:

zajišťuje ve spolupráci s HZS OLK, ÚO Šumperk provoz evakuačních center a evidenci ubytovaných, včetně požadavků na zásobování do doby zajištění náhradního ubytování povodní postižených občanů.

zástupce majetkoprávního odboru:

v součinnosti se správcem skladů  - tajemníkem povodňové komise a ve spolupráci se zástupci HZS OLK, ÚO Šumperk zajišťuje po dobu činnosti evakuačních center provoz skladů se záložním materiálem,

po ukončení provozu skladů zpracovává se správci skladů písemnou zprávu, obsahující inventarizaci a požadavky na dovybavení skladů a předá ji zástupci krizového řízení,

sestavuje písemnou zprávu o škodách na majetku města a předá ji tajemníkovi PK ORP k zapracování do souhrnné zprávy.

zástupce Podniků města Šumperka a.s.:

koordinuje provoz techniky a mechanizace včetně požadavku na subjekty vlastnící těžkou techniku a mechanizaci, popř. tuto techniku zajistí u KOPIS HZS Olomouckého kraje

zástupce MORAVSKÉ VODÁRENSKÉ, a. s. se sídlem v Olomouci:

koordinuje kontrolu kanalizační a stokové sítě a ČOV v jejich správě

shromažďuje a předává informace o nouzovém zásobování obyvatel pitnou vodou.

Zástupce Šumperské provozní vodohospodářské společnosti a.s.

koordinuje kontrolu kanalizační a stokové sítě a ČOV v jejich správě

shromažďuje a předává informace o nouzovém zásobování obyvatel pitnou vodou.

zástupce Krajské hygienické stanice v Olomouci, Územního odboru v Šumperku:

provádí kontroly jakosti vody v síti veřejného vodovodu a zařízeních pro náhradní dodávku pitné vody,

provádí kontroly hygienické úrovně dodávek potravin,

metodicky usměrňuje činnost evakuačních center,

informuje o krocích k zajištění eliminace vzniku nákazové situace.

zástupce odboru dopravy:

v součinnosti se zástupcem dopravního podniku, který prováděl hromadnou evakuaci, sestavuje popis a hodnocení evakuace a předává jej tajemníkovi PK ORP k zapracování do souhrnné zprávy.


Organizační část > Zahájení činnosti PK ORP > Činnost členů PK ORP po ukončení povodňové situace

   | tisk | nahoru |

stránka c_cinnost_clenu_ukonceni.htm aktualizována: 12.07.2019, publikována: 17.09.2024